Prehľad rušňov 362 ZSSK

rušeň

rušňové depo

vlastník

náter

pluhy

posledná väčšia oprava *

tlmiče pozdĺžnych kmitov

podvozky z * vážnejšie nehody; požiare

poznámky











362.001

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK II, S, 2001

SNV 2001

áno

 

= požiar krátko po nasadení do prevádzky v depe Bratislava, oprava v Škode Plzeň

= po oprave po požiari sa uvažovalo o využívaní rušňa na skúšobnom okruhu Cerhenice, nakoniec ale ostal v depe Bratislava

= jediný rušeň 362 dodaný priamo z výroby s prevodom na rýchlosť 140 km/h











362.002

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK II, S, 2003

SNV 2003

  nie

   

= pred rekonštrukciou 363.148











362.003

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK II, S, 1996




ŽOS 1996

  nie

 

= v roku 1995 zrážka s nákladným autom pri Trnave, oprava v ŽOS, menená kabína

= pred rekonštrukciou 363.149











362.004

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK II, S, 2002

 

BAV 2005

  áno

   

= pred rekonštrukciou 363.150











362.005

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK I, PUR, 2004

 

BAV 2005

áno

   

= pred rekonštrukciou 363.151

= prvý rušeň 362/363 s otočenými zberačmi











362.006

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK I, PUR, 2001

 

ŽOS 2001

  nie

 

= v roku 2000 požiar stanovišťa rušňovodiča, oprava v ŽOS

= odobraté vzduchové valce vyrovnávania nápravových tlakov

= pred rekonštrukciou 363.152











362.007

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK II, S, 2003

 

ZA 2003

  nie

   

= pred rekonštrukciou 363.154











362.008

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK I, PUR, 2004

 

ŽOS 2004

áno

   

= pred rekonštrukciou 363.155











362.009

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK I, PUR, 2003

 

ŽOS 2003

áno

 

= pri zast. Dolné Kočkovce v roku 1991 nabehol na koniec stojaceho nákladného vlaku, v rámci opravy menené obe stanovištia rušňovodiča

= prvý rušeň 362 ŽSR / ZSSK s PUR lakom s dvoma odtieňmi modrej

= pred rekonštrukciou 363.156











362.010

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK I, A, 1990

 

---

  nie

363.102  

= oficiálne stále označený 363.157, ešte neabsolvoval TBS na rýchlosť 140 km/h

= rekonštrukcia na mikroprocesorové riadenie MIREL











362.011

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK I, PUR, 2005

 

ŽOS, BAV 2005

  áno

   

= pred rekonštrukciou 363.176











362.012

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK II, S, 2002

 

SNV 2002

  nie

 

= v roku 1993 zrážka v Novom Meste nad Váhom s rušňom 742, poškodený čelník, oprava v RD Leopoldov

= pred rekonštrukciou 363.177











362.013

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK II, S, 2003

 

SNV 2003

  nie

   

= prvý rušeň rekonštruovaný z 363 na 362

= pred rekonštrukciou 363.178











362.014

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK II, S, 2004

 

ZA 2004

áno

   

= pred rekonštrukciou 363.179











362.015

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK I, PUR, 2005
základný náter, reklama je nalepená samolepiacimi fóliami

BAV 2000

  nie

363.143  

= pred rekonštrukciou 363.180

= prvý rušeň ZSSK s celoskriňovou reklamou (Coca Cola)











362.016

Bratislava hlavné

ZSSK

LAK II, S, 2003

 

SNV 2003

  nie

   

= pred rekonštrukciou 363.181


* Vysvetliky:

BAV VP Bratislava východ
ZA RD Žilina
SNV RD Spišská Nová Ves
ŽOS ŽOS Vrútky, a.s.

Stĺpec "podvozky z":

V minulosti bolo počas opráv bežné zamieňať podvozky (podvozkové rámy) medzi jednotlivými rušňami 363. Tento údaj udáva, aké podvozky má konkrétny rušeň v súčasnosti. Zoznam zatiaľ nie je kompletný.