|
31.12.2003 - 350.005
Po oprave v RD Bratislava sa do prevádzky vrátil rušeň 350.005, stále jazdí (podobne ako 350.007) v starom modro-bielom nátere a je zaradený do "medzinárodnej" turnusovej skupiny, kde vozí okrem iného EC vlaky na trati Praha - Budapešť.
|
18.11.2003 - 350.005
Rušeň 350.005 sa nachádza odstavený v jednej z hál v RD Bratislava východ 2, kde prebieha jej uvedenie do prevádzky po požiari kombinovaných stykačov. Takáto oprava môže trvať aj viac ako mesiac, takže na modernizáciu do ŽOS Vrútky bude odoslaná neskôr a dá sa očakávať, že pred modernizáciou bude ešte nejaký čas jazdiť v modro-krémovom nátere.
|
13.11.2003 - 350.004
Nedávno sa po ES oprave vykonanej v ŽOS Vrútky vrátil do prevádzky už druhý modernizovaný rušeň - 350.004, tým prvým bol nedávno 350.001, ostatné modernizované rušne 350 zatiaľ ešte od modernizácie na pravidelnej ES oprave neboli, ďalšia 350ka, ktorá by mala byť pristavená do ŽOS, bude pravdepodobne 350.014.
|
7.11.2003 - 350.002
Výmena šmýkadiel na rušňoch 350 pokračuje rýchlym tempom a tak s týmito šmýkadlami už jazdí aj prototypový rušeň 350.002, ktorý už dlhší čas pravidelne vozí vlaky 501 a 600, ktoré boli pravdepodobne vyčlenené z turnusovej skupiny a bol pre ne vytvorený nový jednodenný turnus.
|
1.11.2003 - 350.005, 006
29.10.2003 bol do domovského depa Bratislava hlavné privezený rušeň 350.005. Zo žst Kúty bol zaradený za vlakový rušeň 263 na Os 2045, do Kútov bol rušeň privezený zvláštnym vlakom v čele pravdepodobne s rušňom 230 ČD DKV Brno. Príčinou požiaru bol skrat na kombinovaných stykačoch. Rušeň by mal niekoľko dní byť odstavený v RD Bratislava východ II, odkiaľ bude prevezený na opravu a modernizáciu do ŽOS Vrútky. Nové šmýkadlá Schunk boli dosadené už aj na rušeň 350.006.
|
27.10.2003 - 350.001, 005, 008, 013
Do prevádzky sa po oprave ES, ktorá bola vykonávaná v ŽOS Vrútky, vrátil rušeň 350.001, tak, ako aj pred opravou, je zaradený do turnusovej skupiny, kde okrem iného vozí aj vlaky EC a IC z Prahy do Budapešti. Na Slovensku ho bude možné zastihnúť v čele R 605 a IC 500. V rámci opravy dostal aj nový červeno-biely lak, teda taký, s akým jazdil aj pred opravou. Rušeň 350.008 už opäť jazdí s dvoma šmýkadlami Schunk, o jedno totiž nedávno prišiel, keď v Čechách v žst Choceň dňa 19.9.2003 strhol trolej. Šmýkadlá Schunk boli dosadené aj na rušeň 350.013, takže bude už asi len otázkou času, kedy takéto šmýkadlá dostanú všetky 350ky.
A nakoniec správa o 350.005 - 25.10.2003 došlo pri žst Přelouč k vážnej poruche na rušni 350.005, ktorá bola sprevádzaná aj požiarom. Vzhľadom na to, že tento rušeň nebol ešte na modernizácii v ŽOS Vrútky, dá sa očakávať, že tam v rámci opravy bude pristavený. Potom by nemodernizovaná (a v modro-bielom nátere) ostala už len 350.007.
|
15.8.2003 - 350.003, 004, 015
Po oprave a modernizácii v ŽOS Vrútky sa do prevádzky vrátil rušeň 350.015 a naopak 11.8. bola do ŽOS prepravovaná ďalšia 350ka, pravdepodobne 350.004. Rušeň 350.003 zatiaľ stále jazdí v klasickom nátere, takže reklamný náter zatiaľ nemá, mohlo dôjsť k zámene čísel a reklamu bude mať nejaký iný rušeň 350 alebo žiadny.
|
18.7.2003 - 350.002
18.7.2003 došlo na vlaku IC 502 k poruche rušňa 350.002, vlak meškal približne 40 minút.
|
10.7.2003 - 350.001, 002, 003, 011
8.7.2003 na IC 503 došlo na rušni 350.002 k poruche, do Bratislavy prišiel 9.7. ako nečinný za vlakovou 363.088 na R 602. 10.5.2003 sa z opravy v ŽOS Vrútky vrátil rušeň 350.011 (fotka je vo Fotoalbume II), v súčasnosti by mali byť v ŽOS rušne 350.001 a 350.003, ktorá by mala byť nalakovaná v reklamnom nátere.
|
24.6.2003 - 350.001, 018
24.6.2003 bol na vlaku R 703 prepravovaný rušeň 350.001, ktorý by mal absolvovať ES prípadne EH opravu v ŽOS Vrútky. Tak isto ako aj prednedávnom 350.011, aj 350.001 mala vymontované svetlá, ale zberače ešte mala. 9.5.2003 sa zo ŽOS Vrútky po modernizácii vrátila aj 350.018.
|
7.6.2003 - 350.002
V súčasnosti sa nachádza rušeň 350.002 na oprave v RD Bratislava hl., a to z dôvodu uvedenia rušňa do čo najmenej poruchového stavu. Poruchy sa týkajú hlavne nasávania vlhkosti do strojovne, preskokov na trakčných motoroch, poruchy kompresoru, EDB, atď... V poslednom období bol nasadený na vozbu IC 502/503 z dôvodu, že nemá od českého dráhového úradu povolenie na prevádzku na ČD.
|
|